Voorbereidingen.. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Shirley Ool - WaarBenJij.nu Voorbereidingen.. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen..

Blijf op de hoogte en volg Shirley

23 December 2012 | Nederland, Heerlen

Hiii,

Toch maar eens een blog aangemaakt om iedereen op de hoogte te kunnen houden tijdens mijn tijd in the States en te voorkomen dat iedereen me 1000 x de zelfde vragen gaat stellen hihi!

Halverwege maart ga ik mijn droom waar maken en vertrek ik samen met mn beste vriendinnetje Nadja voor een jaar naar Colorado in Amerika! Hier zullen wij onze eind-stage gaan lopen in het Broadmoor Hotel in Colorado Springs, een van de 3 beste hotels van Amerika met een AAA 5 Diamond star rating. Voornamelijk zal ik hier achter de receptie werken, maar daarnaast ben ik ook van plan om - waar mogelijk - op andere afdelingen te gaan snuffelen en werken :] En daarnaast in onze vrije tijd, lekker te gaan genieten van de 300 dagen zon in Colorado Springs!

Maaar, voordat deze droom dan eindelijk kan beginnen is het nu vooral heul veel geregel.. van zorgverzekering tot sponsorships, van letter of recommendation tot financieel alles regelen. En dan natuurlijk het belangrijkste, ons J-1 visum. Als we dit visum niet ontvangen gaat niks meer door. Hiermee zijn we dan nu ook druk bezig. Dit loopt via een school in Amsterdam, en zij regelen dan alles met onze 'sponsor' CIEE. Na de vakantie kunnen wij alle honderden formulieren die we tot nu toe al hebben ontvangen opsturen naar Amsterdam en wordt alles in werking gezet. Wat ben ik blij als we half februari op de Amerikaanse Ambassade in Amsterdam zijn geweest en onze 'green card' hebben om te gaan!

Buiten al het geregel is het nu vooral ook nog genieten van de tijd die we nog hebben in het regenachtige Nederland. Veel tijd doorbrengen met mijn lieve familie en herinneringen maken met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes, voordat ik ze allemaal een jaar moet missen! Maar van de tijden genieten moet wel lukken met Kerst, Oud op Nieuw en Carnaval voor de deur! ;)

Zodra er iets nieuws bekend is met betrekking tot ons visum of dergelijke zal ik het uiteraard laten weten! Bij deze ook voor iedereen een hele fijne kerst en een geweldig 2013 gewenst. Ik hoop dat al jullie dromen uitkomen, net zoals die van Nadja en mij! :)

Heel veel liefs, Shir XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 7634

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 29 Januari 2015

Cruise ship diaries

22 Maart 2013 - 24 Maart 2014

USA here I come

Landen bezocht: