It's the final countdown.. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Shirley Ool - WaarBenJij.nu It's the final countdown.. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

It's the final countdown..

Blijf op de hoogte en volg Shirley

01 Maart 2013 | Nederland, Heerlen

Het is dan zover, het aftellen is begonnen!

Na alle stress en heel veel formulieren in te hebben moeten vullen is het J-1 visum gisteren dan eindelijk goed gekeurd! Weken hebben we informatie moeten verzamelen en dingen moeten invullen.. en vervolgens na een gesprekje van 2 minuten met de vragen 'waar studeer je, op welk niveau en wat ga je doen bij het Broadmoor?' mag je weer vertrekken en was het visum approved! Hebben we ons daar nu zo druk om gemaakt? haha

Dan nog de laatste stap regelen, ons vliegticket! We hebben het ticket vandaag geboekt en we vertrekken op 21 maart a.s. vanaf Düsseldorf! We hebben hele fijne vlucht tijden en maar één overstap, dus helemaal perfect! - Dankjewel lieve ex-collega's van Thomas Cook voor al het uitzoeken! - Morgen kunnen we het ticket gaan ophalen en dan meteen maar een koffer erbij boeken want een jaar weg gaan met maar 23 kg gaat niet lukken ;) haha

Met nog maar 20 dagen op de klok, begint dan nu ook misschien wel het allermoeilijkste, namelijk het afscheid nemen van iedereen.. Hoewel ik al van verschillende klasgenootjes afscheid heb moeten nemen omdat ook zij stage gingen lopen in het buitenland, moet ik nu ook langzaam afscheid gaan nemen van mijn vrienden hier en dan uiteindelijk ook van mijn lieve familie.

Een hele spannende periode komt er nu aan, maar ik heb er ontzettend veel zin in!!

Heel veel liefs, Shir XX

• 10 Maart 2013 - 20:17

Marti Pulles:

Nog 11 dagen...................

• 22 Maart 2013 - 17:37

Stefanie:

Hee zussie!
    Hoorde van mam dat jullie goed zijn aangekomen en vandaag al meteen vroeg weer opgehaald worden om naar het hotel te gaan!
    Ben heel benieuwd naar je volgende verslag! Geniet maar van alle eerste indrukken, zal wel overweldigend zijn!!
    Veel liefs en een dikke kus!!