Orientation days.. - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu Orientation days.. - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

Orientation days..

Blijf op de hoogte en volg Shirley

27 Maart 2013 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Maandag was de freedom over en werden we opgepikt door het hotel voor onze oriëntatie. In hetzelfde appartementencomplex als ons verblijven schijnbaar nog meerdere stagiaires, dus uit het niks kwamen er opeens 10 Filippijnen aanlopen. (Of zoals Nad ze noemt: Chinezen hahaha.) Het leek wel een invasie, we voelde ons een beetje outnumbered.

Eenmaal aangekomen in het hotel bleek dat wij, de Filippijnen en 4/5 Hongaren de enige internationale studenten waren die nu begonnen. Verder nog ontzettend veel mensen bij oriëntatie die gewoon bij het hotel komen werken! Nadja en ik zaten weer aan de meest saaie tafel ooit, zucht. Goodbye social life and making friends, haha! Na heel veel algemene informatie over het hotel en de regels was het tijd voor de tour door het hotel, deze rondleiding duurde 3 uur!! Het hotel is wel overweldigend mooi, ontzettend veel oude, klassieke spullen maar dat is ook wat het zo veel karakter geeft. Alle kroonluchters, muurschilderingen en gewoon de sfeer die overal hangt is echt niet met woorden uit te drukken! Voelt toch wel als een eer om hier dalijk te mogen werken. Tijdens de tour ook onze uniformen gaan passen en daarna nog wat algemene informatie gekregen over het hotel voordat we mochten gaan. Dinsdag was weer een dag!

Dinsdag werden we ook weer opgepikt voor een halve dag oriëntatie en stonden er veel gastsprekers van het hotel op het programma, veel managers en de president/CEO van het hotel! De CEO van het hotel gaf wel best een indrukwekkende speech waar volgens mij bijna iedereen heel geboeid naar heeft geluisterd. Hij vertelde ook dat het hotel gewoon niks is zonder zijn medewerkers.. Toch heel fijn een management dat weet dat alles begint en eindigt met het personeel, voelde ook echt alsof we gerespecteerd werden!

Uit de oriëntatie nog even naar Walmart gegaan voor eten voor de komende week en schoenen voor het werk! We hebben meteen fitnesskleren aangeschaft, er is hier vlakbij een 24hr fitness (met zwembad&sauna, YAY!) waar we korting krijgen als Broadmoor employee. Heel fijn, kunnen we ook nog in shape blijven hier! Woensdag begint de oriëntatie op de front office zelf, dus we zijn heel erg benieuwd hoe onze directe collega’s zijn en hoe alles gaat bevallen! Maar we gaan er lekker positief op in!

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Heel veel liefs en een dikke kus uit Colorado Springs, Shir xo

• 27 Maart 2013 - 21:01

Jaran :

Beste en een van de oudste hotels (5* aa rating) in Amerika! Een van de mooiste hotels en golfbanen waar ik ooit geslapen en gespeeld heb en dat in mijn geboortestad :). Have fun and enjoy!!!!!!

• 27 Maart 2013 - 22:04

Annelies:

Super leuk geschreven!!!
    Ik ben blij dat ik nu van alles weer een beetje op de hoogte ben, dat skypen wil nog niet zo lukken. Door die slechte verbinding heb ik de helft niet verstaan.maar dat komt wel goed hopelijk als jullie in dat andere appartement zitten. Dikke kus XXX en geniet ervan...

• 28 Maart 2013 - 11:42

Richella:

Hey Shir,
    Super dat het nu al zo goed bevalt! Ik kan niet wachten op een volgende berichtje! hihi
    Maar nog(maals) veel plezier en veel succes natuurlijk! XXX