We gaan nog niet naar huis!! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu We gaan nog niet naar huis!! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

We gaan nog niet naar huis!!

Blijf op de hoogte en volg Shirley

11 September 2013 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Na 2 maanden maar eens een nieuwe blog van mij vanuit de States! Sorry dat jullie allemaal zo lang hebben moeten wachten, maar wat is er weer veel gebeurd!!

Om te beginnen: WOW, ik kan niet geloven dat ik hier al bijna een half jaar zit.. Bijna al halverwege. Dit zou betekenen dat we kunnen beginnen met aftellen maar nee, als ik ergens niet mee bezig ben op dit moment is het met denken aan maart 2014.. Wat hebben we het ontzettend naar onze zin hier in Colorado Springs. We hebben zo'n ontzettend leuke vriendengroep, zoveel leuke dingen nog te doen en zien. Nee ik wil echt nog niet naar huis. Ik ben zo trots op mezelf en ook op mn lieve beste vriendinnetje en op alles wat we tot nu toe al hebben bereikt, zowel individueel als samen. Ook heb ik zo ontzettend veel over mezelf geleerd, positieve en ook negatieve dingen waardoor ik ook wel al eens tegen de lamp ben gelopen. Maar ach, ik ben 20 en woon voor de eerste keer op mezelf in een vreemd land.. Dit is de tijd om ook een paar foute keuzes te maken ;)

Nou eventjes een kleine update, ofja ik ben bang dat het wel een lange update gaat worden.. Hahaha

Ten eerste is mijn verjaardag geweest in Juli!! Yup, ook ik ben nu officieel een '-tig'er.. Vaarwel tiener zijn, hallo (een beetje meer) volwassenheid! Haha. Ik ben verwend genoeg om te kunnen zeggen dat ik mijn verjaardag wel vaker in het buitenland heb mogen vieren, maar nooit zonder mijn moeder of familie erbij! Dat was toch wel even slikken en emotioneel.. Om 12 uur 's nachts had ik eventjes met mama geskyped om vervolgens op tijd naar bed te gaan want we moesten om 7 uur al vertrekken thuis. We gingen namelijk raften voor mijn verjaardag!!! Een geweldig cadeautje van lieve naddie. We wilden dit allebei al ontzettend lang doen en wat was het gaaf!! We hebben de Royal Gorge tour gedaan met Echo Canyon, echt ontzettend mooi aangezien je door het nationale park van Royal Gorge gaat. Dit is overigens een van de gebieden die was getroffen door een van de bosbranden hier in de omgeving. Dat was wel raar en heftig om te zien. Je zag precies waar de brand de rivier over was gestoken.. Na het raften waren we naar huis gereden en zijn we lekker gaan slapen want wat waren we kapot! 'S avonds zouden we gaan uit eten met een groep vrienden. Tenminste dat dacht ik.. Maar nee, nadja en lindsey hadden een suprise party voor me gegeven!!! Echt helemaal geweldig. We hebben allemaal een geweldige avond gehad :)

Voor mijn verjaardag hebben we trouwens ook 4th of July mee gemaakt! We hadden de avond van tevoren een feestje bij Lindsey thuis. De dag erna (op 4juli) hadden we eerst een
BBQ bij een collega, toen zijn we vanaf Lindsey's balkon naar het vuurwerk gaan kijken, om vervolgens naar een waterpijp bar te gaan en daar de rest van de avond door te brengen! Al met al een zeer geslaagde dag en ontzettend leuk om eens meegemaakt te hebben.

OH, mensen die nad en mij op facebook hebben zal het niet zijn ontgaan, maar we hebben een tattoo laten zetten! Op de dag dat we Nadja's ouders op het vliegveld hadden afgezet (aan hun bezoek en las vegas zal ik een aparte blog post wijden haha). We konden niet meer wachten en nad en ik vonden een hele goede tattoo winkel op 5 min afstand van ons appartement.. SCORE! Nadja heeft zelfs nu (een maand later) haar tweede ook al laten zetten.. Tja ze hadden ons gewaarschuwd dat het verslavend kon zijn.. Haha.

En last but not least, nad en ik zijn allebei geslaagd woohoooooo. En allebei met een 10!!!!! I'm so proud of us. Dat schreeuwde dus natuurlijk feestje dus dat hebben we dan ook gegeven. Het was ons eerste feestje in ons heilige mooie appartementje en hoewel we stiekem wel bang waren dat ons appartement zou worden verkloot, hebben we er ons toch overheen gezet. We hadden een beerbong tafel geregeld (want hier in Amerika is je feestje echt een flop zonder beerpong tafel.. Lol) en we hadden zelfs wat alcohol gefixt, mede mogelijk gemaakt door onze connecties hier! Haha. Maar natuurlijk had niemand verwacht dat wij zoveel alcohol al hadden, dus had iedereen nog eens ontzettend veel meegenomen... Nou, met de voorraad alcohol die we nu hebben thuis kunnen we denk ik regelrecht naar een AA meeting, hahaha. Maar wat hebben we een geslaagd feestje gegeven, waar echt iedereen het naar zijn zin had! Snel dus weer doen, alcohol hoeven we al niet meer te kopen.. :))

Op dit moment is het hier 4:30 (ja 's morgens) en zit ik me dood te vervelen op het werk. Saaie nachtdiensten! Maarja, ik ga lekker mijn redbull opdrinken en nog een aflevering undercover boss kijken en dan zullen we gasten wel langzaam wakker worden.. Haha. Morgen weer een nachtdienst voor mij, dus dan zal ik mijn blog schrijven over het bezoek van de ouders van naddie en onze tijd in LAS VEGASSSS!

Jullie horen morgen of overmorgen weer van mij!

Hele dikke kus en veel liefs vanuit het Broadmoor, Shir xoxo

  • 11 September 2013 - 18:50

    Marti En Amandag:

    Tja jonge dame.........
    Leuk dat je het naar je zin hebt, ik weet oom dat niet alles van een leien dakje is gegaan, maar dat hoort er ook bij. Iedereen heeft je geholpen waar kon en mogelijk was om jouw "vakantie" mogelijk te maken, maar jet meeste heb je toch heel knap,zelf gedaan.
    Kan niet wachten tot je weer terugkomt.

    Dikke dikke dikke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Colorado Springs

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 7635

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 29 Januari 2015

Cruise ship diaries

22 Maart 2013 - 24 Maart 2014

USA here I come

Landen bezocht: