So this is Christmas.. - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu So this is Christmas.. - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

So this is Christmas..

Blijf op de hoogte en volg Shirley

28 December 2013 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Mensen zeggen wel eens dat het mooiste kado wat je tijdens de feestdagen kan krijgen is om het door te brengen met je familie.. na afgelopen kerst kan ik wel zeggen dat ik dit compleet begrijp. Ik ben altijd ontzettend dankbaar geweest voor mijn familie en alles wat ze voor me gedaan hebben en bereid zijn om te doen, maar onbewust ben ik ze toch een beetje voor lief gaan nemen. Tijdens kerst kan ik wel zeggen dat ik mijn familie meer dan ooit heb gemist.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb een leuke kerst gehad met Nadja en haar vriend Rok. Nadja en ik hebben kerstavond heerlijk gekookt, wat rondgereden om naar de kerstversieringen hier te kijken, toastjes gegeten en cadeautjes uitgewisseld. En op eerste kerstdag heb ik even met mijn hele fmilie geskyped, is Rok komen koken bij ons thuis en hebben we nog een heel gezellige avond gehad.

Maar kerst is kerst niet zonder je familie, en dat is wel echt iets wat ik dit jaar heb ondervonden. Ik kan echt niet wachten om lekker naar huis te gaan, weer lekker thuis te wonen met mamsie (waarschijnlijk ben ik naar 3 weken weer klaar om uit huis te gaan ;) grapje mam haha), gezellig meer tijd door te brengen met mijn zus, mijn hond weer te kunnen knuffelen maaar ook kan ik niet wachten weer lekker te gaan stappen met mn neef, een Roda wedstrijdje mee te pikken met mn neef en oom, gezellig naar mn tante haar bloemenwinkel te gaan en de heeerlijke lasagna van mn peetoom te eten. :))

Over 3 dagen is het 2014. ik kan niet geloven hoe snel afgelopen jaar voorbij is gevlogen.. Nieuwjaarsavond ga ik sowieso met Nadja doorbrengen, Rok komt gezellig naar ons zodra hij klaar is met werken en hopelijk komen een paar vrienden langs. Helaas is hier geen vuurwerk, dus heel speciaal zal het niet zijn. Maar we maken er het beste van!

Zodra het 2014 is, is het nog maar 10 weken voordat we naar huis komen. Ik begon deze blog met tranen in mijn ogen door het gemis van al mijn familie en vrienden afgelopen dagen en ik eindig deze blog met tranen in mijn ogen als ik eraan denk dat ik over 10 weken naar huis moet. Mijn leven, alles wat ik hier heb opgebouwd, hier achter moet laten.. Dit klinkt misschien heel dubbel maar mensen die ook voor een langere tijd van huis zijn weggeweest zullen snappen wat ik bedoel. Ik kijk er ontzettend tegenop op mijn vrienden hier achter te laten, alle vrienden die ons als familie hebben behandeld hier. Ja, Januari zal voor ons betekenen dat we langzaam afscheid moeten gaan nemen van ons leven hier, onze auto langzaam te koop zetten, net als ons bankstel. Ons thuis hier zal niet langer ons thuis meer zijn maar binnen 10 weken veranderen in een leeg apartement.

We gaan proberen de komende weken de beste te maken, we hebben nog een gezellige ski-trip op de planning staan met een deel van het front desk team en we zijn aan het kijken of we nog een tripje buiten Colorado kunnen doen eind februari als een afscheidstrip.. Natuurlijk zal ik jullie up to date houden en in het nieuwe jaar weer een nieuwe blog plaatsen.

Sorry voor de emotionele blog, maar zo lang weg zijn van je familie, alleen leven in het buitenland, helaas is het niet alleen feestjes en plezier. Gelukkig 90% van de tijd wel... ;) haha

Iedereen een geweldig, liefdevol, gezond 2014!! Let's make it a good one. ♥

Heel veel liefs, Shirley xoxo

  • 28 December 2013 - 09:38

    Annelies:

    Ohhh mooi geschreven....
    Zo'n laatste paar dagen van het jaar kijk je altijd even terug, je hebt een waanzinnig leuk jaar achter de rug waarop je met plezier kunt terugkijken en heel veel geleerd hebt. De laatste weken zullen snel gaan, jullie moet nog veel regelen en met het geleidelijk verkopen van jullie spulletjes en neem je steeds een stukje afscheid van dit avontuur. Geniet nog van die laatste weken ook al zal dat niet altijd makkelijk zijn omdat je van al je lieve vrienden afscheid moet gaan nemen. Tot gauw!!! Dikke kus XXX

  • 28 December 2013 - 19:52

    Marti En Amanda:

    Wij missen jou ook hoor !

  • 01 Januari 2014 - 18:18

    Iris:

    Lieve shir,

    Ik snap je blog helemaal, kan je gevoelens helemaal plaatsen. Helaas gaat de tijd door, soms zou je hem stil willen zetten maar soms zou je ook graag willen dat het tijd is om terug naar huis te gaan.
    Ik ben in ieder geval blij als we weer kunnen knuffelen, bij kunnen kletsen en ik je weer kan zien!

    nakupenda sana <3 mwaaaaaaaaaaah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Colorado Springs

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 7624

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 29 Januari 2015

Cruise ship diaries

22 Maart 2013 - 24 Maart 2014

USA here I come

Landen bezocht: