De laatste maand.. - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu De laatste maand.. - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

De laatste maand..

Blijf op de hoogte en volg Shirley

16 Februari 2014 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Ik kan wel zeggen dat 2014 leuk voor ons begon! We begonnen het jaar met een gezellige ski-trip met bijna alle senior agents van de front desk, onze supervisor, bazin en een paar oud front desk medewerkers! De ski trip is iets wat de front desk eigenlijk jaarlijks doet. Toen Nadja en ik ons interview hadden voor deze stage (november 2012... waar gaat de tijd heen?!), had onze toenmalige baas ons er al over verteld. Natuurlijk waren Nadja en ik dus van de partij!! We waren naar Breckenridge gegaan, een ski resort zo'n 2 uur bij ons vandaan hier in Colorado. We verbleven in een prachtig hotel voor 4 dagen, in een 4-kamer suite. Nouja het was meer een apartement opzich haha. Nadja en ik zijn niet gaan skien/snowboarden aangezien de skipas plus alles huren te duur zou worden voor ons. Helaas.. dan maar sleeen met onze bazin en de rest van de crew die niet gingen skieen haha! We hebben echt een ontzettend leuke tijd gehad. Toch wel jammer toen we weer terug naar Colorado Springs moesten.

Vlak nadat we terug waren heb ik ook mijn cottage stay gedaan. Iedereen hier bij de front desk krijgt na 3 maanden een nacht gratis hier aangeboden in een van onze cottages. Ik heb mijn cottage stay gedaan met Ana. Zij is een vriendin die ik hier heb leren kennen toen wij hier pas kwamen en helaas ging zij in Juni toen alweer naar Kroatie omdat haar jaar voorbij was! Zij heeft hier een vriend, dus ze was een maandje hier terug op vakantie om haar vriend te zien.Tijdens de paar maanden dat we samen werkte waren we best goede vrienden geworden dus ik wilde graag mij stay met haar doen! We hadden een prachtige suite (die ik mezelf had geboekt, muhaha) met geweldig uitzicht over de golf courses en de bergen. In de woonkamer was een heerlijke openhaard en de badkamers in deze cottages zijn gewoon geweldig. We hebben lekker gegeten in de britse pub die we hier op het resort hebben en zijn daarna gezellig in de kamer gebleven. Het was heel gezellig en heel gaaf om eens een keer rond te lopen hier op het resort als een gast ipv werknemer..

Ondertussen is het hier volop winter, ongeveer een week geleden hadden we overdag temperaturen van -24°C.. brrrrrr. Dat hield zo'n 3 dagen aan en ik kan je zeggen, dat is KOUD! En nog meer frustrerend is op dat moment horen dat Nederland een van de warmste winters heeft. Haha! Nouja, ik ben ervan overtuigd dat het in Nederland in Maart gaat sneeuwen als ik thuis kom. Thuis komen van 6 maanden winter in opnieuw sneeuw.. haha. Let's hope not!!

Ondertussen hebben Nadja en ik alles online op craigslist gezet zodat we onze spullen kunnen verkopen. Voor de mensen die het niet eeten, craigslist is een beetje het amerikaanse marktplaats. We hebben ondertussen al een paar spulletjes verkocht. Woohoo!

Ook werk ik ondertussen 3 nachten als front office supervisor! Nog 3 weekjes en dan zijn we alweer klaar met werken hier wat inhoudt dat we over 4 weken naar huis komen!! Heel verdrietig om alles achter te laten maar toch ook wel heel blij om weer naar huis te gaan en iedereen te zien, te kunnen knuffelen en al mijn verhalen te kunnen vertellen! Ik merk wel dat hoe meer ons vertrek hier dichterbij komt, hoe meer ik klaar ben om dit hoofdstuk af te sluiten voor nu en terug te komen. :)

Ook ben ik afgelopen week nog 3 dagen naar San Francisco geweest met Lindsey. Wat een geweldige stad!! Mensen die mij kennen weten dat ik sowieso een steden persoon ben. Maar kom op: stad, water(de baai) & heerlijk weer, waar kan een mens nog meer voor vragen?! We hebben geweldige dagen gehad en eigenlijk wel alle highlights gezien en gedaan, met als hoogtepunt toch wel Alcatraz. Wat een geweldige ervaring was dit! Zoveel geschiedenis op een zo'n klein eilandje.. en dan als je het cellenblok ingaat en alle verhalen hoort, kippenvel!! Ook heb ik in San Francisco even 30 dollar uitgegeven aan ėchte nederlandse gouda kaas.. Nee ik kon me niet meer beheersen die extra maand nu ik het weer had geproefd haha.

Dit was wel weer mijn update voor nu, misschien schrijf ik nog een blog vlak voordat ik vertrek of eentje als ik een week of twee thuis ben, misschien ook allebei! Eens kijken wat hier nog allemaal gaat gebeuren de komende 4 weken.. haha.

Voor nu een hele dikke kus en tot snel iedereen,
♥ liefs vanuit colorado springs, Shir xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Colorado Springs

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 7623

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 29 Januari 2015

Cruise ship diaries

22 Maart 2013 - 24 Maart 2014

USA here I come

Landen bezocht: