It's a party in the USA - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu It's a party in the USA - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

It's a party in the USA

Blijf op de hoogte en volg Shirley

05 April 2013 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Zo even een update vanuit het heerlijke zonnige Colorado Springs..

Waar jullie vorige week weer in de sneeuw zaten hadden wij hier een 20 graden, heeeeerlijk! Even beginnen bij waar ik gebleven was, we hadden eerst 3 dagen off-desk training waarbij we het computer systeem moesten leren kennen etc. een computer systeem dat overigens uit het jaar tupac komt. Om jullie een beeld te geven: jullie kennen toch wel dat scherm als je computer crasht? Dat blauwe en daarna als je computer vraagt 'windows normaal starten' nou zo ziet dat hele systeem dus eruit! 50 jaar terug in de tijd.. achja we zijn er ondertussen wel een beetje aan gewend! Oefening baart kunst..

Na die 3 dagen had ik lekker vrij en zondag mocht ik dan eindelijk beginnen achter de front desk! Wat een leuke collega's hebben we!! Thaddeus was de eerste dag min trainer en na het werk heeft hij ons nog mee downtown colorado springs genomen met Aggie! Hartstikke gezellig, ook lekker gaan uit eten.. Hadden we toch nog een beetje een paasdiner hihi. Daarna ook nog gezellig naar de bios geweest, de bioscoopstoelen zijn hier overigens uitermate relax. :]

Dinsdag en woensdag had Nad en ik samen vrij, gezelliggg!! Dinsdag eerst eevntjes snel boodschappen gaan doen en toen kregen we een berichtje van Thaddeus of we mee gingen uit eten met het Front Desk team, Tapas Tuesday! Dus zijn we lekker een hapje gaan uit eten en daarna naar onze eerste Amerikaanse Party geweest!

Het feestje was in Wildridge, en ik kan je vertellen dat mensen in Wildridge echt wild zijn! haha. We hadden een feestje bij een vriend van Thaddeus thuis, hartstikke gezellig. Trouwens amerikaanse feestjes zijn echt zoals in films, red cups, bier (heineken woohooo, nederland represent!), beerpong, en het spelletje I' ve never.. We hadden jungle juice gedronken, wat net smaakte als passoa, echter er bleek Bacardi 151 in te zitten, een alcohol uit puerto rico met 75,5% alcholpercentage.. Ahum. Dus als je daar een paar glazen en wat shotjes van optelt kun je voorstellen dat we een beetje fucked up waren de dag erna.. Daarbij komt nog dat we hier vrij hoog zitten dus dan wordt je ook nog eens sneller dronken! B-e-a-utiful. Ik ga 'I've never' trouwens echt kopen hier, en iedereen komt het met me aan het spelen, dus bereid je maar voor!! Steef, zet de hotshot en 43 maar klaar! ;) haha grapje

Goed, dinsdag wilden we eigenlijk naar de dierentuin gaan, maarja omdat we ons niet echt geweldig voelden zijn we maar thuis gebleven haha. 's avonds wel weer gezellig naar een BBQ geweest van een collega!

Vandaag weer een dagje gewerkt en morgen nog en dan zaterdag weer een dagje vrij, lekker!! Daarna begin ik aan mijn avond/nachtdiensten. Diensten tot 02:00 'snachts.. hallo amerika! ;] Maarja de collega's maken het allemaal heel gezellig, dus dat scheelt!

Bedankt voor het lezen en tot snel weeeeer!

Heel veel liefs uit COS, Shir xo

  • 05 April 2013 - 12:21

    Stefanie:

    Haha, ik ken dat spelletje wel!! Is niet goed voor mij, vrees dat ik dan
    Net zo fucked up ben als jullie;) haha!

    Leuk om te lezen dat jullie zo snel inburgeren;)
    Veel plezier, tot skype!!

    Xx

  • 10 April 2013 - 12:24

    Iris Duba:

    Lieverd,

    Zo ff al jullie blogs gelezen zowel van Nad als van jou! Echt super wat jullie allemaal doen, ik zou echt wel eens een weekje willen ruilen! Shir schat wat schrijf je leuk! :)

    Dikke afrikaanse kus,

    Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Colorado Springs

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 7627

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 29 Januari 2015

Cruise ship diaries

22 Maart 2013 - 24 Maart 2014

USA here I come

Landen bezocht: