Busy times go by fast - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu Busy times go by fast - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

Busy times go by fast

Blijf op de hoogte en volg Shirley

10 April 2013 | Verenigde Staten, Colorado Springs

We zijn al bijna 3 weken hier, wat gaat de tijd snel als je het druk hebt..

Afgelopen week zijn we begonnen met avond diensten, zondag had ik mijn eerste avond dienst en werd ik meteen gevraagd of ik een uurtje later wilde blijven omdat we 400 checkins hadden. Geen probleem, dan kon ik tenminste een taxi terug delen met Nad! Echter dat uur werd bijna 2 uur.. zucht. Hallo diensten van 10 uur! Maarja vrijdag is het ook payday, yaaaay! Afgelopen weekend hadden we het space symposium in huis wat een heel groot event is hier in COS. Het hele hotel was volgeboekt dus het was ontzettend druk, dus ook heel veel te leren!

Afgelopen zaterdag vrij gehad en Nad moest de avond werken.. toen had ik toch wel even een dipje. Overdag alleen zijn gaat sneller voorbij omdat je dan toch contact kan hebben met thuis in Nederland, echter als je 's avonds alleen zit heb je niemand om mee te praten, en aangezien we ook geen tv/internet in het appartement hebben is het dan toch wel heel saai.. En we zitten niet echt in de meest veilige buurt dus je kan ook niet naar het winkelcentrum lopen. Dus dat is wel echt balen.. We willen binnenkort ook gaan kijken voor een auto, zodat je als je 's avonds alleen bent toch iets kan gaan doen en aangezien we nu alles met de taxi moeten doen en dat echt overdreven duur is.

We hebben gisteren ook een bankrekening geopend, yay!! We hebben ook een cheque boekje, wat wel echt awesome voelt haha. Nadat we ons bankaccount hadden geopend waren we naar de Taco Bell gegaan, aangezien iedereen hier ons dat aanraadde, maar we vonden het niet echt lekker dus hebben we de straat overgestoken en zijn we naar Subway geweest! Hmmm, lekker vertrouwd hihi.

Ook zijn we langzaam al wat spulletjes aan het kopen voor het nieuwe appartement. Gisteren hebben we een ontzettend leuke lamp gekocht en een stofzuiger en klok :) We proberen nu al een beetje vanalles te verzamelen zodat we dalijk niet in een keer zoveel geld hoeven uit te geven. Nu hoeven we in principe alleen nog maar matrassen, een nachtkastje, een koffie tafeltje en een bank! Dus het schiet langzaam op en ik weet zeker dat ons nieuwe appartementje echt als thuis gaat voelen! :)

Vanavond weer een avonddienst van half 6 tot 2 uur 's nachts.. Ben benieuwd! Thanks for reading and you will hear from me soon..

Heel veel liefs vanuit Colorado Springs, Shir xo

• 10 April 2013 - 23:31

Henriette:

Gelukkig dat jullie het toch naar jullie zin hebben en het wordt vast en zeker gezellig binnen bij jullie grt de doufjes xxx

• 11 April 2013 - 19:23

Annelies:

Jullie zijn toppertjes!!! Ben super trots op je! Dikke kus van mij xxx