Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Shirley

16 Juni 2013 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Even weer een update vanuit het zonnige Colorado Springs!! Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geplaatst maar dat komt omdat we hier ons leven helemaal op de rails hebben en ons hartstikke vermaken hier! :))

Hier is de zomer ondertussen al zo'n 4 weken volop bezig, dat betekent temperaturen van 25+ iedere dag!! In het begin was dat wel even wennen, want het is hier ook ontzettend droog aangezien het bijna nooit regent hier.. Maar ondertussen kan ik er alleen maar van genieten. Heeeeerlijk dit soort zomers, hihi.

Trouwens, voor iedereen die bezorgd is over ons vanwege de bosbranden hier in Black Forest.. No need! Wij zijn helemaal oke! We hebben een paar gasten gehad in het hotel die waren geevacueerd vanuit hun huizen en ik moet zeggen dat het wel heel heftig was om die verhalen te horen.. Maar de bosbrand is zo'n 45 min weg van ons en komt gelukkig ook niet onze kant op!

We hebben ondertussen ook ons eigen appartementje hier!! Yaaaayy. We hebben het super leuk ingericht en ik ben er stiekem ook wel heel trots op!! Denk dat het wel lastig gaat worden om dit 'thuis' dalijk achter te moeten laten.. Maar zover is het gelukkig nog niet. Ik geloof dat ik wat foto's op facebook had gezet als mensen het nog niet hebben gezien. Als je de foto's niet kan vinden dan app maar en stuur ik ze je! Of als je mn adres hier wilt hebben, let me know! (om me bijvoorbeeld een verjaardagskaartje te sturen volgende maand haha ;))

Over verjaardagen gesproken.. Ondertussen (een maand geleden alweer haha) is ook naddie dr verjaardag geweest! Yeeey. Ze had avonddienst de avond/nacht voor haar verjaardag en ik was vroeg klaar dus had ik mooi de tijd om alles te versieren met onze collegs en vriendin Lindsey! Nad was echt super verrast dat ik alles zo had versiert, mission accomplished! :)) Toen was het tijd voor cadeautjes!! Mijn kado was een bordje met de tekst live well, laugh often, love horses. Met vervolgens de mededeling dat we de dag erna gingen paardrijden. Nou, iedereen die nadja een beetje kent kan zich wel haar reactie voorstellen! Het paardrijden was super gaaf, ondanks dat we het een beetje koud hadden. (Niet zo logisch nagedacht dat het in de bergen kouder is dan onder aan de bergen hihi) gelukkig konden we bij de stables een dikke jas lenen! Het uitzicht vanuit de bergen overal was echt adembenemend! 'S avonds zijn we nog lekker gaan uit eten en is Lindsey nog even langsgekomen en toen was dr verjaardag in de USA alweer om! Nad, beste vriendinnetje van me, ik hoop dat je een geweldig en onvergetelijke dag hebt gehad ondanks dat je je familie en andere goede vrienden hebtnmoeten missen!

We hebben ook al onze eerste amerikaanse feestdag meegemaakt, memorial day! Met een hartstikke leuke groep hebben we lekker aan het zwembad gelegen en wat hamburgers van de BBQ gegeten. Een lekkere relaxte dag dus! De volgende feestdag zal 4th of July zijn. Dit lijkt me heel gaaf, maar waarschijnlijk zullen we de hele dag aan het werk zijn aangezien dit de drukste dag ofja het drukste weekend van het jaar is in het hotel! Welcome summer season en hoge paychecks!! ;)

We hebben hier ondertussen dus ook echt n leuke vriendengroep, zo gaan we allemaal leuke dingen doen samen van feestjes tot lekker chillen aan het zwembad. Afgelopen vrijdag zijn we naar six flags in Denver geweest! Dit was echt super gaaf, alleen was het 40 graden en ik was zo slim om geen hoedje of iets mee te nemen dus ik had een lichte zonnesteek halverwege de dag.. Toen besloten we maar in de waterbaan te gaan aangezien nadja en ik het echt absurd warm hadden. Nou weten jullie die waterbanen wat we in NL hebben in pretparken, die met die ronde boten achtig iets en waarmee je dan over zo'n rafting-achtig water gaat? Die hadden ze hier ook en aangezien Linds, Petra en Ian niet al te nat wilden wirden besloten we maar in die te gaan. We zaten nog geen 30 seconden in het bootje en we waren zeike nat en dan bedoel ik echt doorweekt nat hahaha. Nadja en ik allang blij, lekker afkoeling! En nadat ik wat was afgekoeld voelde ik me ook een stukje beter gekukkig! Komende donderdagavond rijden nadja en ik met Lindsey naar Denver en gaan we bij haar ouders thuis slapen om vervolgens vrijdag naar Water World te gaan!! Zoooooveel zin hierin. Yeey!

Mensen die me op facebook hebben zal dit niet zijn ontgaan, maar we hebben hier nu ook Gouda kaas gevonden bij de Walmart. Mijn leven hier is compleet, wat heb ik gesnakt naar een beetje fatsoendelijke kaas!! En verrassend genoeg is die nog best lekker ook. (Of ik ben gewoon de smaak van echt goede kaas al vergeten, tegenover amerikaanse kaas is volgens mij alles lekker haha).

Oh en onze schoolopdracht is ook afgerond, beide een 7 en niks hebben te hoeven aanpassen! Nu nog onze beoordeling hier op stage en dan zijn we officieel geslaagd! Yess

Deze afgelopen week heb ik nachtdiensten gehad (van 11 tot 7), mijn laatste is op dit moment aan de gang. (Ja ik schrijf mijn blog op het werk tijdens werkuren, yolo) haha nee, het is nu hier 4 uur dus mensen liggen nog lekker in bed! En ik zit me te vervelen, met de bellmens te praten en redbull te drinken om wakker te blijven haha. :))

Dus nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van mn leven hier in de States!! Zal proberen de volgende keer niet zo lang te wachten met een nieuwe blog, hihi.

Heel veel liefs vanuit Colorado Springs, Shir xox

  • 16 Juni 2013 - 12:44

    Annelies:

    Blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben ! Geniet van alle mooie dingen die nog gaan komen! Dikke kus xx

  • 16 Juni 2013 - 20:08

    Marti:

    Leuk, dat ga je straks missen..........

    Maar vergeet ook even niet jij bent binnenkort ook jarig.
    Benieuwd wat je te wachten staat.

    Groetjes uit Landgraaf (het Pinkpop weer is tot nu toe goed)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Colorado Springs

Shirley

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 7632

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 29 Januari 2015

Cruise ship diaries

22 Maart 2013 - 24 Maart 2014

USA here I come

Landen bezocht: