Stilte voor de storm! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu Stilte voor de storm! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

Stilte voor de storm!

Blijf op de hoogte en volg Shirley

04 Mei 2013 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Weer even een klein berichtje vanuit Colorado Springs!

Het is deze week niet heel druk geweest, we hebben wat minder uren op het werk.. Jammer genoeg! Eind mei zou het drukker moeten worden. Dus iedereen raad ons aan om nu te genieten van de stilte voor de storm haha.

Afgelopen week hadden Nad en ik de verassing van ons leven.. Normaal zitten we altijd heel saai 's avonds thuis en daar hadden we een keertje geen zin in dus dachten we: laten we gezellig nog eens naar de bios gaan! We besloten naar Evil Dead te gaan, een horrorfilm die eindelijk weer eens best goed was! :)) Na de film weer naar huis toe, waar tot onze schrik alle lampen aan waren. Hmm, we waren vrij zeker dat we die uit hadden gedaan? Heel voorzichtig de deur open gemaakt en 'hello' geroepen, kwamen we tot de conclusie dat we een roommate hadden! (Bedankt dat jullie dat even hebben laten weten Broadmoor..) Haar naam is Xi en ze komt uit China maar heeft 4 jaar in Nederland gestudeerd in Leeuwarden. Maar ze spreekt geen Nederlands, alleen een paar woordjes. We schaamden ons dood, aangezien ons appartement uitzag als een zwijnenstal, hihi. Dus meteen maar even alles super snel gepoetst! Daarna eventjes een beetje met dr gepraat en toen lekker naar bed!

Later in de week hadden Nad en ik samen vrij, yeeey gezellig!! Het werd 25 graden, wat gelukkig goed te doen was want er stond een lekker windje de hele dag. Op naar de dierentuin dan eindelijk! :)) De dierentuin hier is heel mooi, hij ligt tegen de bergen aan dus alle verblijven van de dieren zijn heel natuurlijk! Best veel dieren ook gezien maar het hoogtepunt was toen wel de ontzettend lieve tamme giraffen die je mocht voeren en het baby gorilla aapje!

Van koninginnendag hebben we helaas niet heel veel meegekregen.. Wel hebben we heel trots de hele dag met een oranje strik en allemaal rood-wit-blauw-oranje dingen rondgelopen. Mensen keken ons aan alsof we debiel waren maargoed! Ook hebben we op koninginnendag onze meubels en bedden allemaal gekocht die heel handig worden bezorgd in ons nieuwe appartement! Hoeven we ons daar ook niet druk over te maken! Ik ben zoo blij met onze mooie meubels! Kan niet wachten tot ons eigen appartementje volgende week!

Gisteren hebben we ook eindelijk een auto kunnen kopen dankzij de hele lieve ouders van Nad! Nogmaals ontzettend bedankt!! De auto heeft de naam Winchester gekregen (supernatural addicts als Nad en ik zijn).. Het is een automaat, wat wel even wennen is. En best een oude auto maar we zijn er hartstikke blij mee!! No more cabs for us! ;)

Ook hadden we gisteren weer eens een feestje! Een gezellige housewarming van een collega. Het begon in een ander huis, maar dat feestje was een beetje Amish-achtig, haha. En nadat ons Front Desk team een beetje zeik begon te krijgen met de Amish-achtige mensen daar zijn we maar naar het huis van onze collega gegaan en hebben we daar het feestje afgemaakt! :)) Ook de eerste keer Jell-O shots gehad! Wat opzich wel lekker is, maar wel maar voor 1 of 2 maar meer niet haha. Rond een uur of 2 heeft een collega ons weer thuis afgezet want Naddie moest vandaag weer werken! En ik kan lekker genieten van mn dagje vrij.

Vrijdag 10 mei gaan we verhuizen, finally! Dus mijn volgende blog zal waarschinlijk vanuit mijn nieuwe appartement zijn. Uiteraard zal ik als we het hebben ingericht ook wat foto's op facebook zetten!

Heel veel liefs, Shir xo

• 05 Mei 2013 - 00:13

Annelies:

Spannend!!! Super dat jullie nu je eigen plekje hebben! Dikke kus xxx