5 weeks in the USA - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu 5 weeks in the USA - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Shirley Ool - WaarBenJij.nu

5 weeks in the USA

Blijf op de hoogte en volg Shirley

25 April 2013 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Hiii iedereeen,

Even weer een kleine update vanuit Colorado Springs!

We zijn laatst naar Goodwill geweest, een tweedehands winkel, om te kijken of we al wat meubels konden vinden voor ons nieuwe appartement. We vonden natuurlijk weer de meest goedkope leuke meubels, maar ze konden ze niet vasthouden en wij kunnen ze in dat appartement nergens opslaan. Dus heel teleurgesteld dan maar weer naar huis.. Nu zijn we aan het bidden dat ze dezelfde meubels over 2 weekjes nog hebben..

Daarnaast hebben we een beetje geshopt omdat we toch even het appartement uit wilden. Niet dat hier heel veel te shoppen is, ik zou echt dooodgaan voor een H&M of Only op dit moment. Maar goed, niet veel leuke kledingwinkels betekent ook geld besparen :) Wel hebben we een nieuwe telefoon gekocht zodat we eindelijk weer whatsapp en google play store hebben, yaaaaay. Als ik je mn nieuwe nummer nog niet heb gestuurd en je wilt het hebben, laat het me even weten!! :)

Ondertussen zijn al onze collega's ons leuke dingen aan het vertellen om te doen, zoals n keertje naar Denver als we dalijk een auto hebben, naar Six Flags, raften in Colorado Springs hier en ons aan het vertellen naar welke leuke plekken in Amerika we moeten gaan!

Onze 3 weken training al afgelopen, dus dat betekent dat we nu officieel Front Desk Agents zijn! Ook hebben Nad en ik allebei al onze eerste positieve comment-card van een gast gekregen! Woohooooo. Er zijn ook 2 nieuwe meisjes bij de Front Desk, uit Zuid Afrika, dus wij zijn officieel niet meer de nieuwe mensen haha!

Vandaag en morgen heb ik lekker vrij na 7 dagen werken, heerlijk! Het is hier nu 15 graden maar dat voelt hier als 22 dus we hebben niet echt te klagen! Volgende week wordt het 25 graden, ben benieuwd hoe dat voelt! haha. Nad en ik willen nu echt zo snel mogelijk n auto kopen dus daar gaan we nu zo snel mogelijk voor kijken en we gaan binnenkort naar de dierentuin de giraffen voeren, haha.

Als er weer wat dingen zijn gebeurt hier dan zal ik uiteraard weer n nieuwe blog plaatsen!

Heeel veel liefs, Shir xo